Wednesday, September 8, 2010

HARI LEBARAN

Esok  jangkanya aku nak balik kampung. Kami bercadang lepas sembahyang Isyak, kami bertolak ke kampung nun di Pantai Timur. Hati meronta-ronta nak balik, tambahan pula  ibuku asyik bertanya, bila nak balik.Ibuku mengomel, katanya aku  sekalipun tak berbuka puasa di rumah.

Add caption
Balik kampung punya hal, aku  redah juga. Raya tahun lepas, punggungku jadi kematu, mana taknya lama duduk dalam kereta, hampir 16 jam . Huh sedih Perasaan itu aku lempar jauh-jauh,.  dah terbayang diruang mata wajah ibuku serta halaman rumah kami. Yang paling penting sekali, aku tak sabar nak makan masakan ibuku. Pasti ada makanan kesukaan ku.
.Em m sedap.

1 comment:

papadam said...

aku pun suka juga makan masakan ibuku. semua sedap!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails